Leapsa Liebster de la Monii

Mi-ai dat leapsa pe celalalt blog si eu o fac pe asta:)) Sorry. Am s-o mai scurtez:D:D Sper ca nu se supara nimeni....de fapt...o sa o fac doar pt intrebarile tale:)))

1. Care dintre fratii Michaelson din TVD iti place cel mai mult: Klaus, Kol sau Elijah?
-Finn:)))=)) Glumesc....Pai...Mai nou, imi place de Kol, apoi pe locul doi este Klaus si locul trei il ocupa Elijah<3

2. Ce iti doresti sa schimbi in lumea asta daca ai avea o sansa?
-Pff....atitudinea omenirii. Comportamentul uman.....Nu stiu...

3. Care este actorul pe care il simpatizezi cel mai putin?
-Din TVD? Sau...? Oricum, nu am pe cine sa bag aici:))

4. Ce stil de viata iubesti cel mai mult? Rebel sau linistit.?
-Eu ma cam aflu intre....So....Cel din mijloc:)) Putin din fiecare si totul este perfect.

5. Ce te-a determinat sa intrii in lumea blogurilor?
-La inceput citeam mult...vedeam bloguri de tot felul si na...vroiam si eu. Apoi am inceput sa scriu si am continuat...

6. In viitor, daca ai avea sanse, ce gen de carte ai lansa?
-Nu stiu...Probabil si fantasy si normala....Gen, de dragoste si d-astea...Mai vedem:)

7. Te sustine cineva in ceea ce faci(blog)? Daca da, cine?
-Mama habar nu are ce dracului fac eu....Spune ca sunt prostii si ca sa termin cu astea. Deci, nimeni....

8. Daca ai fi nevoita sa pleci departe pentru ati realiza visul, ai fin in stare sa-ti parasesti familia si prietenii?
-Da. Pentru ca daca voi reusi, ma voi intoarce, si-mi voi lua familia dupa mine, care atunci, singura mea familie o sa fie sora mea.....Prietenii, daca vor fi adevarati, vor sti ca distanta nu ne poate desparti si vom tine legatura. Si ei vor avea familiile lor.

9. Ce limbi straine vorbesti?
-Engleza si spaniola. In curand, probabil si italiana. Franceza o stiu, dar nu pot sa o sufar.

10. Cati ani ai?
-17. I-am implinit luna asta, pe 3:X

11. Iti afecteaza cu adevarat zodia ta felul tau de a fi? Cum?
-Da. In toate sensurile....Nu stiu cum sa explic....

Nu mai dau la nimeni...Mi-e lene:))...Poa's-o ia cine doreste:X:X:X

2 comentarii:

  1. Hey:*
    Normal ca nu m-am suparat>:D<
    Interesante raspunsuri:)
    Apropo,la multi ani cu intarziere:*
    Bafta in continuare>:D<
    Ma bucur ca am descoperit si blogul asta:D

    RăspundețiȘtergere