Day 7, 8, and 9-Challange

7. Scrie despre zodia ta si daca crezi ca ti se potriveste.


-Copy paste-
Caracteristica generala: semn negativ, feminin
->BIFAT

Element definitoriu: Apa
->BIFAT

Calitate definitorie: semn Cardinal (activitate)
->Nu am inteles niciodata asta....

Planeta guvernatoare: Luna
->BIFAT

Culorile zodiei Rac: albastru, argintiu
->BIFAT

Pietre pretioase caracteristice: piatra de luna, perla
->BIFAT

Metale caracteristice: argint
->BIFAT

Ziua cea mai favorabila: luni
->Nu am o zi favorita...cred

Principalele calitati: sensibilitate, nevoia de a ocroti, tenacitate
->BIFAT

Cea mai puternica dorinta: o viata de familie armonioasa
->Si asta....intr-un tarziu:D

Defecte : sensibilitate excesiva, pesimism
->BIFAT

Da, ma caracterizeaza mult zodia mea. Nu suport aurul. De fapt, imi place, dar nu imi place sa mi-l afisez....Mai mult port argint sau tinichele, cum zice mama. Sau aur alb....Luna imi da o stare de bine mereu. Ma simt mai frumoasa in zilele/noptile cu luna plina, ma smt mai bine sufleteste, sunt mai optimista, mai glumeata, mai binedispusa. Calitatile mele sunt sensibilitatea excesiva, da, nevoia de a proteja, orice si tenacitatea. Sunt precauta, gandindu-ma la cate o solutie pentru fiecare problema, reusind sa le rezolv. Imi place sa ma gandesc la ce este mai rau, ca sa ma pregatesc psihic pentru ce va urma. Niciodata nu ma gandesc la ceva ca si rezolvat sau nu-mi fac iluzii, pentru ca mi se distrug. Si din pacate, mereu imi fac iluzii, ajungand tot eu cea dezamagita....Cu orice. Sunt pesimista, da. Imi place intr-adevar argintiul, albastrul, dar si rosu, visiniu....nuantele din gama aceasta. Piatra de luna.....mai are rost sa zic ceva??! Sau de perla? Le ador:X

8. Un moment in care te-ai simtit multumita de viata ta.

Nu prea au fost momente in care m-am simtit pe deplin multumita. Mereu cand am fost aproape fericita, a lipsit arca ceva, ce-mi umbrea tot....Este greu de explicat...Sper ca voi fi intr-o zi fericita pe deplin:D





9. Cum speri sa fie viitorul tau?
Asa cum mi-l doresc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu