Day 5 and 6 -Challange

5. Un moment in care ai vrut sa-ti iei viata.
Pff....Se spune ca este un adevarat pacat capital ca tu, un amarat de om, sa iti pui capat zilelor. Multi cica sunt judecati in Viata de Apoi pentru aceasta fapta. Eu ....eu, personal....DA. Am vrut sa imi iau viata. S-a intamplat in generala, cand am terminat a 8-a. Eram suparata ca din pacate, nu reusisem sa fac ceea ce am vrut cu ardoare. Dar cand s-o fac, m-am gandit:..."Sa termin aici, sa termin cu tot si sa nu mai stiu nimic? Suna atat de biinee, dar ...Vreau sa continui, sa vad ce dracului o sa mai fie. Voi putea trece de fiecare data, doar ca sa vad ce-o sa mai fie in continuare? Cum o sa se desfasoare viata?!" Si am continuat, scriidu-ti asta aici, cititorule sau cititoareo.

















6. Scrie 30 de chestii interesante despre tine.
1. As fi vrut sa am o voce frumoasa pentru cantat.
2. Ador sa cant, desi nu am voce.
3. Ador japonezii si unele din obiceiurile acestei culturi.
4. Imi place mult cum imi sta imbracata in stil grecesc.
5. Am incercat sa ma tin de desen, dar imi cam ies din mana dupa o perioada.
6. Imi pierd ideile,inspiratia, uneori.
7.Am trei bloguri si un cont pe Wattpad.
8. Locuiesc in Bucuresti.
9. As vrea sa locuiesc in Londra, New York, Seattle sau Moscova.
10. Mi-am luat o pisicuta acum cateva zile. O vrajitoare care se respecta, detine cate o pisica. Nu, nu e neagra.
11. Am o sora care pe 5 august face 2 ani.
12. Anul acesta a fost primul an in care am imbracat fuste mai scurte de genunchi. Si pantaloni foarte scurti.
13. Uneori sunt foarte pudica, si de fata cu mama.
14. As asculta muzica non-stop.
15. As citi non-stop.
16. M-as uita non-stop la filmele/serialele care-mi plac.
17. Nu am o silueta skinny body, dar ma simt bine cum sunt. Din fericire, am reusit sa slabesc si chiar sunt fericita. Nimeni nu ma poate face sa imi urasc corpul, chiar daca uneori as vrea sa fiu mai slaba. Poate voi pune si o poza cu mine:d Vreti?:P
18. As vrea sa lucrez, dar mama nu ma lasa.
19. Dupa ce termin liceul oscilez intre a ma baga la facultate sau a pleca in Italia. Sau voi pleca dupa ce termin Facultatea.
20. Imi place Italia, chiar daca toti romanii sunt acolo.....si tiganii....si taranii...si...ma rog, ati prins ideea. Mie tot imi place foarte mult Italia.
21. Am un fel de atractie pentru Cillian Murphy, chiar daca mi se pare urat si slab. Probabil ochii sunt de vina sau pentru rolul jucat in Red Eye.
22. Mi-ar place sa fiu actrita.
23. Port ochelari, dar nu mereu, doar cand citesc sau scriu mult.
24. Am ochi caprui, dar as fi vrut sa ii am verzi.
25. Sunt satena, dar as fi vrut sa fiu roscata. Si voi fi! Gen....Hayley Williams.
26. Nu am prieteni adevarati.
27. As vrea sa intalnesc un vampir. Nu neaparat sa ma muste si sa treiesc cu el. Daca m-ar transforma, nu conteaza consecintele, poa'sa ma lase singura:))...Dar as vrea sa intalnesc, doar sa ii stiu viata. Weeeiiirdddd.
28. Daca as avea o putere speciala, mi-as dori telekinezia, pirokinezia sau abiliatatea hiper inductiei. (Adica, daca ii zic lui X sa mearga 5 pasi si sa stea in maini, sa o faca.)
29. Daca mai vrei sa afli ceva, intreaba-ma.

30. Am trecut clasa a 11-a:X:X:X Yeyyy

Poate o sa fac si un fel de partea a doua la asta:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu