Day 1-Challange

1. Relatia ta actuala; daca esti singur/a vorbeste despre asta.
 Aici trebuie sa scriu despre relatia actuala, nu? Fuck that shit! Nici eu nu stiu in ce relatie sunt. Adica, pana acum cateva zile in urma, dabea reusisem sa il uit pe Y, apoi a intervenit, fara sa vrea, X, care vorbeste destul de frumos, facandu-ma sa imi placa de el. Problema e ca mama nu vrea nici sa auda sa am iubit/gagic/prieten, cum vreti voi sa spuneti, asa ca relatiile mele sunt ca si inexistente. Problema e ca X si-a facut iluzii si o alta problema e ca a mai suferit din iubire, asa ca nu am habar cum dracului sa ii spun ca ...nu o sa mearga asa. Este....offf, prea aiurea! Sper sa gasesc o solutie, sa-i zic si gata! Sa nu sufere....sau..macar sa ma inteleaga.
In concluzie, relatia mea ...nu e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu