Hypnotic Passion X

-Ce crezi? Am o surpriza pentru tine, raza mea de soare in fiecare dimineata.
-Hmmm. Ce-i cu tine asa de matinal si cu alintaturi, Ian? S-a intamplat ceva? Zeul meu propriu statea sprijinit de mobilierul din lemn de pe terasa, iar eu pe un sezlong super confortabil.
Era imbracat intr-o camasa alba, descheiata la 3 nasturi, care ii dezvelea trupul perfect. Pantalonii largi il faceau sa para si mai sexy decat era, facandu-ma sa imi musc buza de jos.
 Parul ii era ciufulit in cap, iar ochii de un albastru senin aruncau scipiri de soare, ca niste diamante. Incercand sa scap de tot felul de ganduri perverse, mi-am scuturat capul energetic, mi l-am intors pentru a rupe contactul vizual si mi-am dat doua palme imaginare.
-Si ce ziceai de cadou? Am incercat sa imi distrag mie mai mult atentia, agatandu-ma de subiectul de mai devreme. Chiar eram tare curioasa.
S-a-ndreptat alene spre mine, bagandu-si mainile in buzunar, asezandu-se langa sezlongul meu. Scoase mainile din buzunare si o data cu ele o cutiuta mica, dintr-un model incredibil de frumos si elegant, fabricat din catifea. Era de culoare rosie, cu model discret, in genul acela regal, albastru. Oare este ce cred eu? A intrebat vocea interioara.
-Drace, sunt vampir. De ce sunt asa emotionat?
-Awwe..iubitule, nu face nimic daca esti emotionat. Este mai romantic asa, baby. Hohote de ras au incepul sa ma napusteasca. Era asa dragut..serios va zic.
A tras aer in piept. Nu ca ar fi avut nevoie, dar probabil se simtea mai bine.
-Vrei sa iti imparti restul existentei cu mine?  Vrei sa fim impreuna mereu si sa ma lasi sa  te iubesc pentru eternitate?
Pret de cateva minute, lacrimile ma controlau.
Era prima data cand eram asa emotionata si coplesita de multe sentimente de cand eram vampir. Aratam jalnic, cred. Sigur se gandea ca raspunsul va fi un refuz sau ceva in neregula, caci expresia fetei i s-a schimbat instantaneu.
-Deci? Da sau...nu?
-Tu ce crezi, prostutule?? Normal ca da. Mi-am pus mainile in jurul gatului lui, sarutandu-l pe par si inhalandu-i aroma minunata. Ma drogam pur sisimlu doar stand langa el. Te iubesc! Te iubesc! Te iubesc! Vreau sa am parte de saruturile astea ale tale, de vorbele tale, de mangaierile tale, de tine. De tot. Te vreau pentru totdeauna. Pe vecie. 
Dupa ce m-a sarutat, mi-a asezat minunatul inel cu diamant si argint pe deget. M-a luat in brate, rotindu-ma si practic fugind cu mine in toata casa. Pun pariu ca daca inca as fi fost om, as fi umplut luxoasa vila de voma. Eww, scarboss! Da, stiu. 
-Te iubesc, dragostea mea! Mi-a soptit la ureche, aruncandu-ma in patul nostru din camera.  
Cand ajunsesem aici?! Nu mai conta. 
Cu miscari repezi imi lasa urme fierbinti ale saruturilor lui pe gat si buze. Cu o mana mi-a dezmierdat sanii, prin materialul subtire al maioului. Mi-am arcuit spatele la contactul care mi-a produs placere. Stia ce miscari si in ce locuri sa ma atunga pentru a ma face sa ajung la extaz doar din atingeri. Acest lucru i-a manifestat o placere ascunsa, caci mi-a zambit pervers si strengaresc.
Si acum stiam de ce. Mi-a rupt pantalonii scurti dintr-o singura miscare, lasandu-ma in chiloteii subtiri ai costumului de baie cu inscriptia "kiss me here". A tras o ochiada spre ei si cu un chicotit suav a continuat sa ma sarute lasandu-si amprente umede ale buzelor lui pe picioarele mele. A revenit la buzele mele care nu se mai saturau de gustul lui.
Eram intr-o stare euforica. A continuat cu saruturile pe gat si tot mai jos....
Intr-un schimb de priviri, l-am muscat usor de buza de jos, redandu-i un ras malefic de jucaus. M-am asezat pe el, reusind sa ii rup camasa, aruncandu-i-o undeva pe jos.
Il vroiam.
Acum.
-Imi esti datoare cu o camasa.
-Imi esti dator cu niste pantaloni. Amandoi am inceput sa radem.
*************************************************************************************************
M-am ridicat lenesa din pat, incercand sa nu ma prapadesc de ras cand am vazut telefonul fix in coltul din cealalta parte a camerei, facut praf si cu firul rupt. Cineva a sunat cand eram in......momentele de extaz, iar Ian s-a enervat si l-a smuls, facandu-l tandari si aruncandu-l cat colo, injurand ca niciodata.
Am scos o punga de sange si mi-am incalzit-o si mi-am pus in pahar. CE? Sunt o fire ordonata, cred, si imi place sa nu ma murdaresc. Nu ca nebunul de partener al meu. Cand se hraneste parca e un porc. Se manjeste tot ca un nehalit. 
Soneria telefonului m-a retras din gandurile nebunesti de dupa amiaza. Era cam ora patru si planuisem cu Ian ca pe la sapte seara sa mergem sa ne plimbam la plaja de langa casa. 
Numar privat
Hai ca-i culmea. 
-Da? Am raspuns.
Nu se auzea nimic.
-Hei, ai de gand sa vorbesti sau ai sa forfai in continuare? Am spus exasperata deja de zgomotul care se auzea din telefon.
Nu raspunse nimeni, asa ca am inchis. Nu aveam de ce sa ma stresez pentru un rahat de telefon. Pusti prosti. Glume proaste.
Trrrrrrr   
Trrrrrrr
-Frateee, acum ce mai vreti? Cu pasii ca de plumb, mai mult de lene, m-am indreptat catre usa. Cand am deschis-o, o fata isi facu aparitia. 
Era inalta, cam cat mine, supla, satena, cu parul lasat liber in valuri pe spate, cu o alura a fetei foarte frumoasa, ochi verzi, buze senzuale, cu o frumoasa rochie rosie, fara bretele, pana dupa fund,mulata, dar astfel incat sa nu fie vulgara, dar nici decenta. 
-Tu cine mai esti? A pufait, intrand in casa.
-Dar tu cine dracului esti, ma rog? Si cum iti permiti sa intrii asa in casa mea?
S-a repezit la mine, izbindu-ma de perete si tinandu-ma de gat, ridicandu-ma cativa centimetrii de pamant.
-Uite, fetito, nu te intereseaza pe tine ce caut eu aici.
Cu o miscare am simtit o durere in gat. Si nu fac referire la amigdalite. Fac referire ca tarfa asta mi-a sucit capul. Mi l-a rupt. M-a lasat jos si m-am ridicat.
-Ha, ia te uita! O vampiroaica a dracului. A spus. Si-a asezat mainile-n san si a invartit privirea aia de vipera in toata casa. Ian unde e?
-Ian? Ce treaba ai tu cu el? De unde-l cunosti?
-Mai usor, draguta. Nu te panica.
Doamneee. Deja imi pierd controlul cu asta. Mi-am scos coltii si am spus tare si raspicat:
-Unu: Nu imi mai spune tu mie draguta. Doi: Cine dracului esti si ce vrei? Si trei: Iesi dracu din casa mea!!
Cu o mana mi-am folosit toata puterea si am trimis-o direct in piscina. Noroc ca in nebuneala de azi de dimineata nu am inchis usile terasei. 
-Bine ai venit la show, mi amor. Cu o palma ce i-am tras-o, Ian a ramas uimit, cu ochii mari, uitandu-se la mine. Era nedumerit, de parca tocmai se trezise din mahmureala. 
A intors capul si a injurat ceva, in timp ce tarfulita aia iesea din piscina cu parul ud, aratand ca o carpa uda. Ha!! Se pare ca rimelul ala nu e asa bun precum pare.
-Ce faci TU aici??!
-Am venit dupa tine, dragul meu. Mai iti aduci aminte de mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu