Special Day


Fir-ar. Iar m-am julit. Picioarele mele atingeau deja pamantul ca un fulg. Simteam ca zbor. Geaca neagra de piele si subtire ca o foaie de ceapa era taiata ca un rahat. Tricoul micut roz I♥NYC flutura ca un steag pe mine, iar jeansii nu-mi tineau deloc cald. Chiar daca alergatura mea cu toate fortele dura de ceva vreme inca simteam vantul rece-n fata, ca si cum mi-ar taia-o. Un claxon m-a trezit iar din ganduri si cu ochii mi-am cautat un refugiu pe unde sa fug. Dracu' m-a pus sa ma bag cu dealer'ii. Daca ar stii mama...
Am zarit o constructie veche cu scari ce ducea probabil spre o cladire. Am traversat incaperea si m-am dus pe scari pana la un etaj. Hmm...era o urcare spre alte ruine.
 Am dat peste un baiat, impiedicandu-ma. M-a ajutat sa ma ridic, apoi am rupt-o la fuga iar,  cand le-am auzit vocile celor doi barbati care ma urmareau.
 Orele pierdute cu Oktaw, cele de parkour, acum le foloseam. M-am catarat pe niste foste ferestre sa imi piarda urma, reusind sa ies intr-o strada.


M-am oprit, tragand un pic de aer rece in mine. Drace, iar ma imbolnavesc. Mi-am sters transpiratia dupa fata si am continuat sa alerg, pana am iesit dupa strada respectiva. Intr-un gang am dat iar de baiatul blondut, cu stilul retro-rebel. M-a oprit, tinandu-mi mainile.
-Hey, da-mi drumul! Am replicat. El doar se uita la mine cu ochii mari si verzi. CE? Iti plac pustoaicele transpirate? Pedofili idioti. Lasa-ma. M-am zguduit, reusind sa ma desprind din stransoarea lui, dar m-a apucat iar.  Lasa-ma. 
M-a tintuit la perete, apoi s-a apropiat de mine. Mi-a fixat privirea, parca hipnotizandu-ma, apoi s-a dus la gatul meu. 
-Ce dracu esti tu?
S-a uitat la mine cu uimire pe chip, cu ochii negrii, sclipindu-i in noapte. Apoi am cazut. 
Am lesinat.

M-a trezit intr-o camera aranjata dragut, bej, intr-un pat moale. Okey..eu sigur n-am asa ceva. 
-Te-ai trezit...
O mana s-a asezat pe umarul meu si  nu era a mea. Am intors capul, iar in picoare era acel baiat. Dar cum ajunsesem eu aici?!
-Te-am vazut ieri cand alergai...apoi te-am gasit lesinata..probabil erai extenuata. Te-am adus aici. Este un apartament de-al meu. 
M-am dat jos usor din pat. Ce rahat e asta pe mine? Purtam o rochita de noapte bej..
-M-ai atins?? L-am intrebat cu un dezgust vizibil.
-Nu. Nici gand. Doar te-am schimbat.
-Mi-ai dat jos lenjeria intima?! 
-Nu. O ai pe tine. 
M-am intors si mi-am ridicat rochita. Hiu, aceasi chilotei negrii si acelasi sutien. Am privit apoi afara. Se pare ca inca era noapte. 
-Uite, strainule...trebui sa plec. Unde-mi sunt hainele?
-Ti-am cumparat altele. Ti le-am aruncat pe acelea. Erau jerpelite si ....
-Cine te crezi??Ahh... M-am raspicat catre el. Mi-a aratat unde sunt, apoi m-am dus si m-am schimbat. Pe ele era telefonul meu.

Am dat sa pun mana pe clanta de la intrare, cand telefonul bazaia in buzunarul pantalonilor.
Apelant Necunoscut
Am raspuns.
-In 10 minute daca nu esti acasa, maica-ta si fratiorul tau mor! Stii ca nu glumesc.
Am inchis si m-am repezit la usa, dar el a fost mai rapid si mi-a luat mana intr-a lui.
-Uite, straine, iti multumesc pentru haine si ospitalitate.
-Ma numesc Jasper. Ai nevoie de ceva? Te simt ingrijorata....
-Ihm...nu. Ma descurc. Trebui sa plec.Poate o sa ne mai vedem.

Am fugit cat ma tineau puterile la blocul unde stateau mama si fratele meu.
Nu erau acolo, asa  ca m-am dus la depozitul cel mai aproape unde obisnuiam sa-mi petrec noptile impreuna cu prietenii mei, pe langa butoaiele de foc, cu berea, tigarile si...altceva langa noi, razand, hlizind si omorandu-ne timpul.
Usa invechita de metal ruginit scoase un mic protest cand am impins-o, apoi am pasit in duhoarea de metal ars si praf. Era diferit ziua.Se vedea tot jegul. Noaptea ne tinea de cald.. Mi-am croit drum printre schelele de lemn si i-am vazut. Mama si Oktaw erau pe o canapeaua jerpelita si imbicsita de praf, mainile fiindu-le legate la spate si avand cate un calus in gura.
-Mama....Isi intoarse privirea spre mine. Ura, teama, ingrijorare, tradare, doar asta reflectau. In schimb, Oktaw cerea din priviri doar sa fie eliberat si sa-mi certe mintea imbibata in drog si sa imi aduca morala din gaura neagra din adancul creierului meu.
-Unde te grabesti, frumusico, asa repede? Banii!! Unde sunt?
-Ti-am zis ca o sa ii ai zilele astea. Da-mi trei zile si iti promit ca ii vei avea. Lasa-i sa plece si nu ii amesteca in problemele mele.
 –S-o crezi tu! Pana nu iti dau o lectie nu ai de unde sa stii cat de periculos sunt si cat de serios vorbesc. Cu cine incepem? Cu draga ta mama beata tot timpul sau cu fratele tau cel iubit golan si el, la fel ca tine?
-Cu nimeni. Ti-am spus..Nu-i amesteca in asta.
Un cutit zacea intr-o balta de apa in spatele canapelei. M-a repezit intr-acolo, dar un corp masiv de gorila a lui Reymond ma apuca de talia blugilor.
-Hei, dulceata, unde te grabesti? Respiratia lui jegoasa imi navalea ceafa transpirata. Inima-mi bubuia. Deja trepidam, si nu numai din cauza fricii.
Usa a zburat pana in peretele celalalt al incaerii, apoi celalalt bodyguard. Ce naiba?...
O forta invizibila a facut sa-l zboare chiar pe fereastra din dreapta cu geamuri semisparte pe tipul imputit care ma tinea. Am profitat si am luat cutitul de jos. Le-am desfacut sforile de la maini mamei si fratelui meu si....
-Ahh....O lama ascutita mi-a strapuns spatele...sangele imi lasa dare prin tricoul nou, apoi a iesit din mine. Cutitul a iesit..iar eu cu ultima suflare le-am spus sa plece
-Aseaza-te aici...
-Jasper?

Prin ochii umezi i-am recunoscut camasa descheiata pana la al treilea nasture, de culoare alba, parul lasat pe spate in stil rebel, ochii sai stralucitori verzi si mirosul de parfum barbatesc si fresh...
Din spatele lui venea Reymond, asa ca l-am impins pe Jasper si m-am ridicat cu cutitul, infingandu-l in dealer. Acesta imi lua mana, rasucindu-mi-o, crezand ca mi-o va rupe, apoi m-a impins.
-Javra ce esti...
Jasper l-a luat lasandu-i capul pe spate si tragandu-l mai in spate. S-a intors, mi-am lasat capul in jos, de durere, apoi un tipat a stricat milisecundele de liniste. O balta se lasa la picioarele tipului cu ochii verzi. Si-a ridicat mana, apoi si-a lasat-o in jos, cu manica de sange. Corpul inert al traficantului a cazut mort jos. Fara rasuflare. Atat mortul, cat si eu, cand am vazut ca s-a intors. Manjit de sange, de la gura pana pe piept.
Fugeam. M-a prins. Gat. Muscat. Colti....Vampir...
Il priveam cum se apropie de mine si singura imagine tampita era tavalindu-ma cu el pe masa crapata din lemn, sarutandu-i buzele atat de sexy si uitand de tot, de cadavre si ce era. Doar eu cu el....Doar...
-Esti bine? Un ranjet destul de strengaresc i se zarea in coltul gurii, de parca stia ce gandeste mintea mea bolnava, apoi ochii lui se preschimbara intr-un iaz de ingrijorare asupra ranii mele de la spate. Sange...
-Da, sunt bine.  
 -Hai sa plecam d-aici.

4 comentarii:

  1. Fiecare zi ar trebui sa fie speciala pentru fiecare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar...

      iarta-ma ca nu ti-am raspuns mai devreme, dar am fost cam prinsa cu scoala...:P

      Ștergere
  2. Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!L-am gasit pe Jazz al meu!:XDoamne,cat il adooor pe baiatul asta!Normal,nu mai mult ca pe Damon:))Da' destul.E preferatul meu din Twilight:X
    Iar one-shoot-ul a fost extraordinar!!!

    Love you:*:*:X:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubitaaa, eu am ramas masca la cate comentarii am vazut :o:o:O:))):)) Da, si eu il ador pe Jazz, parul ala ciufulit sexyyy yammmm:))) Multumesc pt comentarii, nu ma asteptam sa lasi asa curand O.o.

      Ștergere