Breaking Dawn

Stiu ca multi asteapta premierea primei parti din a patra a filmului "Zori de zi". Ei bine, eu ma numar printre cei norocosi cu bilet gratis:X. Doamne, sunt asa bucuroasa. Dabea astept ziua de 21 noiembrie. Ma bucura faptul ca am concurat la acel concurs...sincera sa fiu doar numele meu era acolo...dar ce mai conteaza? Prima data mi s-a zis ca nu v-a fi serioasa treaba si intr-adevar, asa am crezut si eu bineinteles, pentru ca am mai concurat la d-astea si nu am castigat nimic. Dar era cu tragere la sorti si normal ca nu eram doar eu acolo. Dar aici a fost altfel si sper din tot sufletul sa fie adevarat. Dar ceva imi spune ca voi reusi sa il vad, am o persoana care m-a asigarat asta.
Iiiiii...
Doar am vrut sa ma descarc pentru ca nu mai am cui sa ii spun...nu prea ma asculta si nu gasesc nimic interesant daca le spun celorlalti; vor crede ca ma lasud sau ceva.
Dar stiti ce e bine? Ca nu e cunoscut blogul asta...
Va las si v-am pupat:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu